4 روز پرهیاهو در زرین فولاد شهریاری | گزارش حضور در 26امین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان در اصفهان

4 روز پرهیاهو در زرین فولاد شهریاری | گزارش حضور در 26امین نمایشگاه بین 
 المللی صنعت ساختمان در اصفهان

گزارش تصویری از غرفه زرین فولاد شهریاری درنمایشگاه بین المللی اصفهان

 در مهرماه 1402 شهر اصفهان میزبان یکی از مهمترین رویدادهای اقتصادی کشور یعنی نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان بود. این ایونت تخصصی  که هر ساله با حضور برندهای صاحب نام در حوزه ساخت ساز برگزار می شود، فرصتی کم نظیر برای صاحبان کسب و کار و فعالان صنعت معماری و عمران فراهم کرد تا آخرین دستاوردهای خود را به اشتراک گذاشته و فرصت دیدار با یکدیگر را در یک گردهمایی تخصصی پیدا کنند.

غرفه زرین فولاد شهریاری در بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان اصفهان

در این میان، نمایشگاه امسال با توجه به استقبال چشمگیر مردم و فعالان صنعتی توانست به مدت 4 روز مرکز توجهات اکوسیستم اقتصادی کشور باشد.

به گونه ای که رسول سواری، مدیرعامل شهرک های صنعتی استان اصفهان در بازدید از این نمایشگاه عنوان کرد:

💡

استقبال پرشوری از بیست و ششمین نمایشگاه صنعت ساختمان اصفهان، هم از طرف غرفه داران و فعالین حوزه صنعت و ساختمان و هم از طرف بازدیدکنندگان و شهروندان اصفهانی شده است.

حضور شرکت زرین فولاد شهریاری در 26امین نمایشگاه صنعت ساختمان اصفهان

گروه صنعتی زرین فولاد شهریاری، به عنوان یکی از نمایندگان حوزه فولاد و آهن آلات کشور، از غرفه  داران حاضردر بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان بود.

بازدیدکنندگان از غرفه زرین فولاد شهریاری در نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان

نادر آخوندی، مدیر کل امور شهری و شوراهای استانداری اصفهان:

💡

"با توجه به وسعت استان اصفهان و ظرفیت بالای ساخت و ساز در این استان، شرکت های مهندسی و پیمانکاری بزرگ با استقبال از این نمایشگاه آخرین تکنولوژی های صنعت ساختمان را به نمایش گذاشتند.

نمایش بخشی از تولیدات و محصولات کارخانه زرین فولاد  شهریاری به بازدیدکنندگان نمایشگاه

زرین فولاد شهریاری به عنوان تولید کننده ای که سهم قابل توجهی از محصولات خود را به بازار ساخت و ساز کشور عرضه می کند، در این نمایشگاه آخرین تولیدات خود را در معرض تماشای شرکت کنندگان قرار داد. محصولاتی نظیر:

انواع ورق های رنگی فرم دهی شده

خرید ورق رنگی طرح دار در زرین فولاد شهریاری

انواع پروفیل های فولادی باز و بسته

تولید پروفیل های فولادی باز و بسته در زرین فولاد شهریاری

دیدار با دولت مردان، صنعتگران و فعالان اقتصادی

این رویداد تخصصی یک فرصت مطلوب برای دیدار مدیران و کارشناسان شرکت زرین فولاد شهریاری با اهالی کسب و کار ایجاد کرد و امکانی فراهم ساخت تا فعالان اقتصادی و صنعتی، تجربیات و دغدغه های خود را به اشتراک گذاشته و برای همکاری های بیشتر برنامه ریزی کنند.

زرین فولاد شهریاری و میزبانی پرشور در غرفه 134

این رویداد 4 روزه که از 18ام تا 21ام مهرماه 1402 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان برگزار شد، یکی از چشمگیرترین استقبال ها را در میان رویدادهای مشابه به خود اختصاص داد به گونه ای که در طول 4 روز برگزاری به یکی از کانون های اصلی رفت و آمد در شهر اصفهان تبدیل شد.
دراین میان غرفه زرین فولاد شهریاری نیز به عنوان یکی از پرازدحام ترین غرفه های نمایشگاه، افتخار میزبانی ازشمار زیادی از بازدیدکنندگان را داشت.

بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان- 18ام لغایت 21ام مهرماه 1402