جدول وزن پروفیل های بسته فولادی

جدول وزن قوطی پروفیل، جدول وزن لوله داربستی، جدول وزن قوطی مربع و جدول وزن قوطی مستطیل

وزن و تناژ مقاطع فولادی، یکی ازمهم ترین معیارها در زمان خرید آن هاست؛ چرا که عامل وزن، یکی از اصلی ترین معیارها در قیمت گذاری محصولات فولادی است.
جدول وزن و جدول اشتال، دو ابزاراستانداردی هستند که اطلاعات جامعی درباره میزان وزن مقاطع فولادی در اختیار فعالان عرصه ساخت و ساز قرار می دهند. در این پست، جداول وزنی قوطی پروفیل و لوله داربستی را به عنوان پروفیل های بسته ای که درکارخانه زرین فولاد تولید می شوند، به شما ارائه می کنیم.

جدول وزن لوله فولادی

جدول وزن لوله داربست

جدول وزن قوطی مربع

جدول وزن قوطی پروفیل مربع

جدول وزن قوطی مستطیل

جدول وزن قوطی مستطیل

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره خرید لوله داربست، خرید قوطی مربع و قوطی مستطیل با کارشناسان زرین فولاد شهریاری تماس بگیرید:

1-تفاوت جدول اشتال با جدول وزن در چیست؟ 

جدول اشتال به عنوان ابزار تخصصی کار مهندسین ساختمان، نسبت به جداول وزنی اطلاعات جامع تری در مورد پروفیل های فولادی ارائه می دهد. به عنوان مثال، اطلاعاتی مانند مشخصات ابعادی، میزان ممان های مقاطع در جهت های مختلف، اینترسی و... در جدول اشتال در دسترس قرار می گیرد. 

از کجا لوله داربست و پروفیل قوطی بخریم؟ 

شما می توانید انواع محصولات فولادی اعم از پروفیل قوطی مربع و مستطیل شکل، لوله داربست و... را به صورت مستقیم و بدون واسطه از مجموعه کارخانجات زرین فولاد شهریاری خریداری نمایید. برای دریافت مشاوره خرید با کارشناسان ما در تماس باشید: 03191003131

منابع: + , +